I.Вашите права са гарантирани съгласно текстовете на Закона на потребителите както следва:
1. Рекламации се приемат в посочения адрес. Сервиза е упълномощено лице.
2. Отстраняването на несъответствието се извършва до един месец (30 дни). Ако това е невъзможно, стоката може да се замени с друга.
3. За времето на решаване на Вашата рекламация гаранционния срок спира да тече.
4. Рекламации се приемат срещу представяне на валидни покупен документи(касова бележка или фактура) и гарaнционна карта.
5. Нямате право да развалите договора за продажба ако съответствието на стоката е незначително.
II.Условия за валидност на гаранцията:
Тази гаранция е валидна само за краен потребител, не се отнася за дистрибутори.
1. Гаранцията се отнася за дефекти възникнали в процеса на нормална експлоатация през гаранционния период, поради грешка в производствения процес или некачествени материали и компоненти.
2. Рекламация за неокомплектованост и външни видими дефекти на стоката се признават само по време на покупката.
3. Претенции за липси и счупвания не се признават, ако при покупката клиента не е упражнил правото си на преглед и тест в куриерската фирма.( всички наши пратки имат опция преглед и тест преди плащане).
4. Рискът от загуба или дефект на стоката преминава върху потребителя в момента в който потребителят приеме стоката.
5. Заменените резервни части по време на отстраняване на дефекта остават собственост на сервиза/търговеца.
6. Тази гаранция е валидна само ако е попълнена изцяло и четливо в момента на получаване на стоката, съдържа името и печата на продавача.
7. Тази гаранция не се отнася за дистанционни управления, батерии, пластмасови, гумени и стъклени части, намиращи се по външните стени, свързващи кабели,адаптери, консумативи, принадлежности и аксесоари.
8. За гаранционен дефект не се признават козметични повреди по външната страна на корпуса, покритието на кошници,тавички, купи и бъркалки, както и нормалното износване на механични компоненти, подлежащи на износване при текуща употреба в процеса на нормална(предписана) експлоатация.
III. Условия за отказ от безплатно гаранционно обслужване.
Безплатното гаранционно обслужване може да бъде отказано в следните случаи:
1. Когато уредът и неговите части са търкани с телени четки.
2. Използвани са абразивни почистващи препарати, киселина, обезмаслители .
3. Почистването на уредът и неговите части е ставало в съдомиялна, в която са използвани почистващи препарати, съдържащи киселина.
4. Когато потребителят не е или не може да предостави доказателства за покупката.
5. Когато не са спазени или са нарушени условията за съхранение, транспортиране, монтаж и експлоатация, посочени в Инструкцията.
6. Когато има несъответствие между данните в документа и самата стока или когато табелката със серийния номер е била отстранена или заменена по какъвто и да е начин.
7. Когато е правен опит за отстраняване на дефекта от купувача или други неупълномощени лица.
8. При неправилна инсталация и монтаж от потребителя или повреди, възникнали следствие на неправилно включване към други устройства.
9. Когато повредата е настъпила в следствие на попадане на външно тяло(течности, прах в голяма степен, инсекти, насекоми, гризачи и др.) под въздействието на агресивна външна среда или не са полагани елементарни грижи за изделието.
10. Когато дефекта е в следствие на сътресения, удари, колебания в напрежението, механични или електрически претоварвания, получени вследствие на небрежно отношение, при транспорт или природни бедствия(мълнии, наводнения, пожари и др.), при токов удар или неизправности в захранващата мрежа или други причини извън контрола на вносителя/сервиза или при форсмажорни обстоятелства. Нормално тези рискове се поемат от съответната застраховка.
11. При работа с нестандартна захранваща мрежа, с други неподходящи или нестандартни устройства, неоригинални зарядни устройства, батерии, консумативи, носители и др.